Външна реклама

Изработка на атрактивни външни реклами, светещи и несветещи табели, билбордове и фолиа. Първата стъпка към откриване на вашия бранд пред клиентите е външната реклама.


  • Фолио

    Печат върху фолио

    Използва се за аранжировка на витрини, табла за външни условия, брандиране на превозни средства. Използват се голяма гама фолиа, според нуждите на клиента. Има фолиа с различна дебелина, еластичност и лепилен слой подходящи за интериор или екстериор, за предно и задно осветяване и т. н.

  • Билборд реклама

    Билборд реклама

    Добрата билборд реклама има много сериозно влиание върху потребителската аудитория. Това е медиен канал, който има традиции и силно въздейства. При правилно позициониране и покритие допринася за изключително бързо запознаване на потребителите със сответната марка, продукт или кампания.

  • Светещи и несветещи табели

    Светещи и несветещи табели

    Изработваме рекламни съоръжения, серийно и нестандартно производство, според изискванията на клиента. Обемни решения, изпълнени от висококачествени материали, съобразени със спецификата на конкретното задание. Нестандартни и серийни визуални комуникации от алуминий, месинг, еталбонд, коматекс, винил, плексиглас и специални материали за гравиране и лазерно рязане.

Какви технологии използваме

Външната реклама е много широкообхватен сектор от рекламната индустрия. Тя позиционира в пространството даден бранд с изразните средства на високите технологични постижения. Сега е доста голямо предизвикателство да се направи нещо забележимо и работещо в градска среда, която е пренаситена от цветове, форми и светлини. Градска среда с изключително агресивно присъствие на много реклами. Това е натоварващо за аудиторията, която е пренаситена от рекламни послания. Предизвикателство е да се постигне точният баланс. Нужен е опит и професоинализъм. Сериозна колаборация между дизайнери и технически изпълнители. В тази област е много важно дизайнерите да са изключително компетентни и запознати с техническите възможности и технологии, за да могат да изградят реализуема концепция на дизайна. Често се случва да се изградят невъзможни за реализация дизайнерски решения, които след техническото им изпълнение да са силно разочароващи. Работата във външната реклама е с материали като: стъкло, PVC, плексиглас, винил, коматекс, метал, дърво, фолиа с различна плътност и предназначение. Всеки материал има своя специфика на формоване и / или отпечатване. Всеки материал има и своето излъчване и по този начин присъства своеобразно в различните дизайнерски решения. Понякога просто залепването на PVC фолио на витрината с подходящ графичен дизайн и цветове е много по-работещо отколкото каквато и да е светеща реклама. Това се случва примерно, ако улицата е тясна и няма видимост, която да открои светещата реклама.

Относно светещите и несветещите реклами на магазини, заведения, офиси и други корпоративни обекти, световната тенденция е към изчистване на визиите и цветовете. С това се цели и изчистване на градската среда от крещящия модел на себепоказване, който остава предимно в и около големите търговски центрове /МОЛ/, пазарите, тържищата. Това се забелязва в големите Европейски столици с изключителни сгради-паметници на културата. Това изфиннване на цветове и агресия от към рекламни табелки, позволява на града да запази и покаже своя естествен културен и архитектурен облик. Това обаче е начин на мислене и манталитет, който зрее и узрява заедно със съзряването и развититието на обществата.

Билбордовете, сити лайтовете, големите трансперанти по калканите на сградите, брандиране на спирки от градския транспорт и в метрото, стикери по земята са също дял от външната реклама. Те условно, като идея могат да се разделят на два големи дяла: имиджова реклама и продуктова реклама. Реализират се върху винилно платно, хартия и различни фолиа. Важен момент тук е подходящия избор на локации, което се извършва от специалисти – медия планьори. Познавайки добре бранда или продукта и техния пазар, те могат да изградят силна и правилна концепция за избора на локациите по които да се разположат съответните реклами.