Билборд реклама

Добрата билборд реклама има много сериозно влиание върху потребителската аудитория. Това е медиен канал, който има традиции и силно въздейства. При правилно позициониране и покритие допринася за изключително бързо запознаване на потребителите със сответната марка, продукт или кампания.

Нашите реклами увеличават ПТП-тата

Билборд тип „Пиза” – 4 х 3 м


Изображенията се отпечатват на винил за задно осветяване. Те са двустранни и обхващат двете посоки на движение на човекопотока. Могат да се използват и само едностранно по преценка. Монтират се по предварително наети съоръжения на подходящи локации с повтаряемост минимум 3 пъти, за 14 дневен период.

Сити – лайт – 1,20/1,80 м


Изображенията се отпечатват на винил за задно осветяване, PVC или хартия. Те са двустранни и обхващат двете посоки на движение на човекопотока. Могат да се използват и само едностранно по преценка. За постигане на нужния ефект се монтират на предварително наети съоръжения на подходящи локации с повтаряемост минимум 3-4 пъти, за 14 дневен период.

Тип „Виенски-стълб“ – 0,60/1,20 см

Това са съоръжения, които се монтират върху електрическите стълбове. Изображенията се отпечатват на винил за задно осветяване. Те са двустранни и обхващат двете посоки на движение на човекопотока. За постигане на нужния рекламен ефект е необходима една по-интензивна повтаряемост. Минимален период за наемане за една кампания е препоръчително да е 14 дни.

Тип „Мегабоард“ – 8х4м


Изображенията се отпечатват на винил за задно осветяване. Съоръженията са монтирани обикновенно над тунели или надпокривни пространства в градска и междуградска среда. Обикновенно са само едностранни.

Калкани и строителни обекти

Това са рекламни съоръжения с най-голяма площ. Изключително въздействаща възможност да се промотира: бранд, услуга, продукт или кампания. Обикновенно се произвеждат от перфо винил или винилна мрежа.

Интересно за Билборд рекламата

Големите визии с кратки текстови послания, визуално комуникират с всички участници в движението на градската среда, много ясно и категорично. При добра и правилна стратегия на лъчово медиапланиране, което води до известна повтаряемост, посланието визуално се загнездва в подсъзнанието на потребителя и стимулира продажбите. В градската среда има локации по спирки, сфетофари на големи кръстовища, площади на които има пейки за отдих, където позициите са с доста висока цена. Тези локации се по-видими и въздействащи и се предпочитат, но определено самостоятелно не биха могли да постигнат планирания ефект. Необходима е повтаряемост, която затвърждава впечатлението в потребителя. Периодите за които се правят кампаниите са обикновенно 14 дни, като се смята, че след това трябва или временно да се свалят платната с изображенията или да им се сменят локациите. Направено е проучване, според което, след този 14 дневен период потребителите, които минават всеки ден покрай дадената локация, свикват с нея. Тя се слива с околната среда, като естествен елемент от нея и спират да я забелязват. Този тип рекламни съоражения са предварително изградени и се отдават под наем. Обикновенно са районирани, както за градовете, така и извънградските. За обхващането на добри позиции с нужната повтаряемост по лъчи се налага преминаване от зона в зона, където условията са различни. Отделно перо е дизайна, предпечата и производството на медията, носител на рекламното изображение.

Тенденции

Уличните реклами често влизат в противоречие с природозащитническите настроения и социалната загриженост на обществото. Досега природозащитниците са успявали да ограничат, ако не напълно да забранят, големите рекламни табла в дадени райони на Европа. На някои места, обществениците остро критикуват рекламирането на цигари и спиртни напитки.