Светещи и несветещи табели
Изработваме рекламни съоръжения, серийно и нестандартно производство, според изискванията на клиента. Обемни решения, изпълнени от висококачествени материали, съобразени със спецификата на конкретното задание. Нестандартни и серийни визуални комуникации от алуминий, месинг, еталбонд, коматекс, винил, плексиглас и специални материали за гравиране и лазерно рязане.
Как караме бизнеса ви да блесне?
Светещи кутии
Изработват се от алуминиева конструкция, еталбондова обшивка, LED модули за осветяване. Могат да са и с предно осветяване – прожекторно. За лице се използват плексиглас или винил за задно осветяване, според размера. Изображението може да е с директен печат или с подходящо за целта фолио. Могат да са стандартни или нестандартни форми.
Несветещи модули
Изработват се от алуминиева конструкция. За лице се използват плексиглас, винил, коматекс – според размера. Изображението може да е с директен печат или с подходящо за целта фолио. Могат да са стандартни или нестандартни форми.
Обемни букви
Изработват се от плексиглас , полистирол или метал, според проекта, големината и бюджета, като се оцветяват с помоща на специализирани фолия или прахово полимерно покритие. Могат да са самостоятелно светещи или осветени. За осветяването им се използват светодиоди или неон, в зависимост от големината на отделните детайли. Подходящи за всякакъв вид търговски обекти. Придават изисканост, стил и индивидуалност.
Неон
Този тип светеща реклама е доста атрактивна и привличаща вниманието. Тя се изработва от тръби пълни с газ в различни цветове. Има две основни възможности. Тръбите се пълнят с газ в желания цвят и самата стъклена тръбичка да е със съответния цвят. Във втория случай цветността е по-наситена. Различната дебелина на тръбичката е според размера на буквите. Оферирането става след изготвяне на проект, тъй като се смята дължината на използвания материал и сложността на огъването.
Плексигласови изделия
Изработка на стандартни и нестандартни стойки от плексиглас подходящи за офиса, магазина, заведението. Плексигласови поставки за брошури, дисплеи, урни за бюлетини и изделия стандартни и по индивидуален проект. Възможни са и единични бройки. Според размера и приложението се използват различни дебелини плексиглас в различни цветове, което има отношение към цената и тежестта на изделието. Получават се интересни решения подходящи предимно за интериорни пространства. Плексигласа търпи директен печат, гравиране и фолиране.
Нещо интересно за губене на време.
Външната реклама е много широкообхватен сектор от рекламната индустрия. Тя позиционира в пространството даден бранд с изразните средства на високите технологични постижения. Сега е доста голямо предизвикателство да се направи нещо забележимо и работещо в градска среда, която е пренаситена от цветове, форми и светлини. Градска среда с изключително агресивно присъствие на много реклами. Това е натоварващо за аудиторията, която е пренаситена от рекламни послания. Предизвикателство е да се постигне точният баланс. Нужен е опит и професоинализъм. Сериозна колаборация между дизайнери и технически изпълнители. В тази област е много важно дизайнерите да са изключително компетентни и запознати с техническите възможности и технологии, за да могат да изградят реализуема концепция на дизайна. Често се случва да се изградят невъзможни за реализация дизайнерски решения, които след техническото им изпълнение да са силно разочароващи. Работата във външната реклама е с материали като: стъкло, PVC, плексиглас, винил, коматекс, метал, дърво, фолиа с различна плътност и предназначение. Всеки материал има своя специфика на формоване и / или отпечатване. Всеки материал има и своето излъчване и по този начин присъства своеобразно в различните дизайнерски решения. Понякога просто залепването на PVC фолио на витрината с подходящ графичен дизайн и цветове е много по-работещо отколкото каквато и да е светеща реклама. Това се случва примерно, ако улицата е тясна и няма видимост, която да открои светещата реклама.
Относно светещите и несветещите реклами на магазини, заведения, офиси и други корпоративни обекти, световната тенденция е към изчистване на визиите и цветовете. С това се цели и изчистване на градската среда от крещящия модел на себепоказване, който остава предимно в и около големите търговски центрове /МОЛ/, пазарите, тържищата. Това се забелязва в големите Европейски столици с изключителни сгради-паметници на културата. Това изфиннване на цветове и агресия от към рекламни табелки, позволява на града да запази и покаже своя естествен културен и архитектурен облик. Това обаче е начин на мислене и манталитет, който зрее и узрява заедно със съзряването и развититието на обществата.
Билбордовете, сити лайтовете, големите трансперанти по калканите на сградите, брандиране на спирки от градския транспорт и в метрото, стикери по земята са също дял от външната реклама. Те условно, като идея могат да се разделят на два големи дяла: имиджова реклама и продуктова реклама. Реализират се върху винилно платно, хартия и различни фолиа. Важен момент тук е подходящия избор на локации, което се извършва от специалисти – медия планьори. Познавайки добре бранда или продукта и техния пазар, те могат да изградят силна и правилна концепция за избора на локациите по които да се разположат съответните реклами.